Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Ο χρήστης ioannakiantoni σας έστειλε ένα βίντεο: "όσο ένα δάκρυ.S SPANOUDAKIS - My white rose"

YouTube κέντρο βοήθειας | επιλογές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου | αναφορά ως ανεπιθύμητο

Ο χρήστης ioannakiantoni έχει μοιραστεί ένα βίντεο στο YouTube με εσάς:

Μια σταγόνα
αγάπη
Όσο ένα δάκρυ
σ ένα ταξίδι
Αφήνει δρόμο όταν κυλά
στο πρόσωπο μου

Όσο ένας χτύπος της καρδιάς μου
Δυο λόγια αγάπης

Όσο ανάσα μία
ένα χάδι στα μαλλιά μου
Όσο μι αχτίδα αστραπής

Τα μάτια σου
να έβλεπαν τα δικά μου

Όσο κρατάει ένα όνειρο
ασπρόμαυρο
Γεμάτο χρώματα ψυχής
να σ αντάμωνα

Τα δυο σου χέρια
Τα ξανθά σου τα μαλλιά
κι απ' τα γλυκά σου χείλη
να 'περνα έρωτα φιλιά

Στάθηκα μπροστά κοίταξα
πέρα μακριά
Τα χέρια μου άπλωσα
Έκανα όνειρα
Πως γέννησα φτερά
Για λίγο βρέθηκα
Μαζί σου αγκαλιά

Περπάτησα μαζί σου
πάνω στου ηλίου τις αχτίδες
Πέταξα μαζί σου
στ ανέμου τους δρόμους
Έσταξα την ψυχή μου
Δροσιά στο τριαντάφυλλο
της καρδιάς σου

Στο όνειρο σου
χάθηκα
Μίλησα με την αγάπη σου
χιλιάδες λέξεις

Δυο λέξεις μόνο
Πια θυμάμαι να ... περισσότεροι
© 2011 YouTube, LLC
901 Cherry Ave, San Bruno, CA 94066

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.